Prekių pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas Lietuvoje

Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas

Nemokamas pristatymas:
* paštomatu – perkantiems už 25 € ir daugiau
* kurjeriu – perkantiems už 35 € ir daugiau
* specialus nemokamas pristatymas Marijampolėje – perkantiems už 0,01 Eur (1 centas) ir daugiau prekes pristatysime nemokamai nuosavu transportu.

Pristatymo būdai ir kainos:

LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalai

Prekes pristatysime į artimiausią LP EXPRESS paštomatą - 1.99 €
(LP EXPRESS terminalų vietos)

LP EXPRESS kurjeris​

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu per LP EXPRESS kurjerį - 3.65 €

Omniva paštomatai

Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą - 3.29 €
(Paštomatų adresai)

Lietuvos paštas

Prekes pristatysime į artimiausią Lietuvos pašto skyrių - 2.49 €

Nemokamas GREITAS pristatymas į namus Marijampolėje

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu per 1 d.d. - Nemokamai. Pristatysime savo transportu.

Atsiėmimas mūsų sandėlyje​

Prekių atsiėmimas mūsų sandėlyje adresu Gamyklų g. 9, LT-68108 Marijampolė - nemokamai​

Pristatymo informacija

  • Specialus prekių pristatymas Marijampolėje

    Marijampolėje prekės pristatomos per 1 darbo dieną. Prekes pristatome nuosavu transportu. 

    NEMOKAMAI atsiimkite Marijampolėje iš sandėlio (€ 0,00) adresu: Gamyklų g. 9, LT-68108 (prieš atvykstant susitarti iš anksto 8-637-34444). 

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip..
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.

Paskutinio atnaujinimo data – 2021 m. balandžio 4 d.

Scroll to Top